Tuesday, June 9, 2009

Sakit kepala!

My moral assignment.

Tajuk: Kekeluargaan- Mengambil Nyawa

Tindakan orang-orang Arab desa yang membunuh wanita yang melahirkan anak luar nikah samada hasil daripada inses atau perkosaan bagi mengembalikan penghormatan nama keluarga.

2. a) Huraikan sebarang maklumat dan isi-isi relevan berkaitan isu di atas

Apa maksud inses dan perkosaan bahasa saya teruk. Saya tidak tahu, tapi kawan saya beritahu saya inses adalah rogol antara ahli keluarga dan perkosaan adalah rogol antara orang lain yang tidak ada perhunbungan darah.

Apalah soalan ini.........|||.........

Saya bertanggungjawab soalan 2 a huraian.
Pada pendapat saya penghormatan nama keluarga tidak begitu penting, naywa baru penting mana boleh bunuh orang suka hati. Wanita tidak bersalah kerana diinses atau dikosakan oleh orang lain, oleh itu orang yang merogol itu haruslah digantung sampai mati atau tembak sampai mati. Dapatlah ampun daripada Jesus.

Emmm crap.......no idea

Ada apa-apa pendapat kawan-kawan saya?

Saya tidak suka bahasa Malaysia.

saya lebih suka tembak sampai mati tidak begitu susah daripada gantung sampai mati. Cuaca panas sekarang cepat tembak saya sampai mati tidak payah belajar lagi.

1 comment:

sonickp said...

hahaha... UTAR student is it? i'm looking the idea for this topic also. internet searching then get into here.. i'm doing
b) Bincangkan isu ini dari perspektif teori Utilitarianisme, Eksistensialisme dan dua agama pilihan kumpulan anda.

but dunno what is tat mean.